close
چت
ورزش و تناسب اندام
تبلیغات شما
  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 06 تير 1396
  • دیدگاه ارسال شده

برنامه غذایی برای افزایش قد

 

دلیل کوتاه قدی, برنامه غذایی برای افزایش قد

 بلند شدن قد کودکتان، دغدغه ذهنی‌تان شده است. فکر می‌کنید به این دلیل که همسرتان قد کوتاهی دارد، باید هرچه زودتر تمهیدات لازم را انجام دهید. او را کلاس‌های مختلف ورزشی اعم از بسکتبال و والیبال ثبت نام کرده‌اید.

برنامه غذایی کاهش وزن

برنامه غذایی کاهش وزن, روش های کاهش وزن

داشتن یک برنامه غذایی برای کاهش وزن بسیار مهم است ولی اگر شما هم میخواهید در کم کردن وزن تان موفق باشید باید بدانید که ساعت غذا خوردن تان بسیار مهم است.

سه حرکت مفید یوگا برای از بین بردن سلولیت

سلولیت,یوگا,راههای از بین بردن سلولیت شکل پوست پرتقالی شکل توده های چربی پشت ران ها بسیاری از خانم ها با هر سایزی را آزار می دهد. سلولیت در واقع بدین صورت است که سلول های چربی در کیسه هایی، که در بین رشته های لایه های مختلف بافت پیوندی پوست نگه داشته می شوند، جمع می شوند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

مشکل شل شدن پوست در هنگام کاهش وزن

کاهش وزن سریع

 کاهش دادن وزن احساس شگفت آوری است! برخی اوقات به پوست‌های شل توجهی نمی‌شود، نه خیلی زیاد! ممکن است پس از کاهش وزن، پوست های شل و اضافه‌ای برایتان باقی بماند که در عوض نمایش دادن بدن و عضلاتتان، آنرا می‌پوشاند!

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

جلوگیری از افزایش وزن در ماه رمضان

کاهش وزن در یک ماه

ماه رمضان ماه پاکسازی بدن و سلامت جسمی و روحی است اما مشروط بر اینکه یکسری نکات را رعایت کنیم. اگر مراقب غذایی که در وعده های سحر و افطار مصرف می کنیم نباشیم، باعث افزایش وزن ما می شوند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

ورزش های مناسب آرتروز

ورزش های مناسب آرتروز, ورزش آرتروز,آرتروز گردن

ورزش دشمن آرتروز نیست، حتی بر عکس انجام ورزش برای آرتروز بسیار مناسب است، زیرا مفاصل را به حرکت در می‌آورد. تنها باید بدانیم چه ورزش‌هایی انجام بدهیم. در این مطلب به معرفی ورزش‌هایی که برای آرتروز مناسب هستند پرداخته است.

 چالش‌های تناسب اندام ۳۰ روزه

ورزش و تناسب اندام

هر روز مطالب جدیدی مربوط به چالش‌های تناسب اندام ۳۰ روزه در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نوشته می‌شود، اما با همه‌ی این چالش‌ها چگونه بدانید که کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب است؟

از بین بردن چربی ها با این نوشیدنی ها

آشنایی با نوشیدنی های رژیمی, نوشیدنی برای چربی زدایی

 ما شما را با یک نوشیدنی ساده که می توانید در منزل تان درست کنید آشنا می کنیم. با خوردن این نوشیدنی می توانید چربی های اضافه بدن تان را ازبین ببرید.

سلامت زانو با انجام این ورزش ها

ورزش زانو درد

 ورزشکاران باید با انجام حرکات ورزشی خاص از سلامت زانوهای خود مطمئن شوند. در صورتی که ورزشکاران به سلامت زانوهای خود توجه نکنند بعد از چند سال دچار زانودرد می‌شوند.

حرکات یوگا برای کاهش استرس

یوگا,آموزش حرکات یوگا,ورزش برای کاهش استرس


حرکات یوگا فقط باعث افزایش انعطاف پذیری و یا کاهش درد عضلات نمی شود. یوگا می تواند باعث ارتقای عملکرد بخش های مختلف بدن شود، استرس را کاهش دهد و در نتیجه باعث می شود خلق وخوی بهتری داشته باشید. در این مطلب چند حرکت یوگا را به شما آموزش می دهیم که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

 تناسب اندامی عالی با خوردن این ماده خوراکی

تناسب اندامی عالی با خوردن این ماده خوراکی

 فیبرها موجب می شوند که غذا دیر تر از معده خارج شوند و علاوه بر کند نمودن تخلیه معده ، روند هضم و جذب گوارشی را نیز کند می نمایند و افراد را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

کاهش وزن و فشار خون با خوردن انجیر

کالری انجیر خشک, خاصیت انجیر

به گفته محققان دانشگاه اینسبروک اتریش، میوه کاملا رسیده انجیر که در آستانه خراب شدن باشد حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان است. در ادامه به برخی فواید انجیر برای سلامت اشاره می شود.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

تمریناتی برای بلند قد شدن

راههای افزایش قد, ورزش درمانی

قد نهايي شما به وراثت و محيط وابسته است، بنابراين تصور اين كه قد نهايي فقط به زمينه ارثي مربوط مي‌‌شود، غلط است. عوامل محيطي مانند ورزش، تغذيه، وضعيت خواب، بيماري و استرس بر رشد قد شما تاثير مي‌‌گذارند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

 آشنایی با یوگای چینی

آشنایی با یوگای چینیv آکا ایران
چی کنگ یا کی کنگ یعنی تربیت نفس یا تحصیل انرژی به منظور ترغیب هر فرد برای شرکت در فرایند شفابخشی چند هزار فرم چی کنگ وجود دارد که می توان آنها را به دو دسته کلی تقسیم کرد چی کنگ درونی که جریان انرژی را در بدن تنظیم می کند و چی کنگ بیرونی که تبادل انرژی بین بدن و محیط را تنظیم می کند
  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • دیدگاه ارسال شده

 قانون طلایی تناسب اندام

قانون طلایی تناسب اندام

 برای سالم و متناسب ماندن چقدر باید ورزش کنیم؟ بستگی به هدفتان از ورزش کردن دارد. نحوه و میزان ورزش برای کم کردن ۱۰ کیلوگرم از وزن تان با نحوه و میزان ورزش هایی که برای سالم ماندن قلب انجام می دهید متفاوت است.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • دیدگاه ارسال شده

رژیم غذایی برای کوچک کردن ران ها

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

امروزه افزایش وزن و به دنبال آن چاقی، به دغدغه ای مهم در سنین مختلف افراد جامعه تبدیل شده است. به این صورت که افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود از یک طرف و همچنین کاهش فعالیت فیزیکی افراد از سمت دیگر موجب برهم خوردن تعادل بین مقدار کالری دریافتی و مصرفی و نتیجتا ایجاد چاقی می گردد.