close
تبلیغات در اینترنت
تناسب اندام
تبلیغات شما

 تناسب اندامی عالی با خوردن این ماده خوراکی

تناسب اندامی عالی با خوردن این ماده خوراکی

 فیبرها موجب می شوند که غذا دیر تر از معده خارج شوند و علاوه بر کند نمودن تخلیه معده ، روند هضم و جذب گوارشی را نیز کند می نمایند و افراد را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند.

 قانون طلایی تناسب اندام

قانون طلایی تناسب اندام

 برای سالم و متناسب ماندن چقدر باید ورزش کنیم؟ بستگی به هدفتان از ورزش کردن دارد. نحوه و میزان ورزش برای کم کردن ۱۰ کیلوگرم از وزن تان با نحوه و میزان ورزش هایی که برای سالم ماندن قلب انجام می دهید متفاوت است.

 تناسب اندام خانم ها، از لاغری تا عضله سازی

 

تناسب اندام بانوان

 

فعالیت باشگاه های بدنسازی زنانه از همان زمانی جدی شد که تب لاغر شدن بین زنان داغ شد. شاید دلیل این مسئله وارد شدن ماهواره به خانه ها و مقایسه زنان با سلبریتی های زنی بود که به واسطه شغل شان خوش اندام و خوش لباس بودند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

اشتباهات زنانه در تناسب اندام

اشتباهات زنانه در تناسب اندام

اطلاع  از یک برنامه اصولی و همچنین  شیوه های نادرست و حاکم بر ورزش خانمها به شما در بهتر اثرگرفتن از تمرین و ورزش یاری خواهد کرد. در این بخش ۹ خطای تمرینی را برایتان شرح می دهیم و در آخر توقع داریم در برنامه تناسب اندام  از این موارد بپرهیزید  تا مطمئن شوید بهترین تمرینات ورزشی را انجام می دهید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

ورزش زومبا برای تناسب اندام و لاغری

ورزش زومبا برای تناسب اندام و لاغری

یکی از سبـکهای تنـاسب اندام به همـراه شـادی و نشاط حاصـله از آن ورزش زیبا و ریتمیک زومـبا ( سـومبا ) می باشد . ورزش زومبا ( سومبا ) برگرفته از انواع حرکتــهای مــوزون کشور آفریقا و آمریکای لاتین می باشد. از تلفیق چهـار سبک ریتم های میرنگه، رگی تون،سالسا، کالیبسو و کومبیا حرکت موزون و ورزش جدید زومبا ( سومبا ) پدید می آید.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

تناسب اندام با خوردن این ماده خوراکی

تناسب اندام با خوردن این ماده خوراکی

 

فیبرها موجب می شوند که غذا دیر تر از معده خارج شوند و علاوه بر کند نمودن تخلیه معدی ، روند هضم و جذب گوارشی را نیز کند می نمایند و افراد را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

بهترین تمرینات برای رسیدن به تناسب اندام برای خانم ها

بهترین تمرینات برای رسیدن به تناسب اندام برای خانم ها

گفته ها و بیانات زیادی میان کارشناسان تناسب اندام وجود دارد. اما تمامی آنها حاکی از آن است که برای اینکه در ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام بهترین نتایج را بدست آورید باید هر روز به طور منظم کشاله های بدن خود را بکشید.حرکت های کلاسیک و بسیار متنوعی که  انجام دادن آن در روزهای هفته کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری چربی های خود را بسوزانید.
از همین امروز شروع کنید و با این ورزش هایی که در پائین کاملا برایتان توضیح داده ایم به تناسب اندام برسید.



  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر

10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر

در هفته 168 ساعت زمان داریم، اما برای دست یافتن به تناسب‌ اندام و کاهش وزن فقط 6 ساعت از آن هم برای شما کافی است. امروز می خواهیم 10 روش به شما آموزش دهیم که چطور از هر دقیقه‌تان نهایت استفاده را ببرید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : جمعه 08 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

فایده های خوردن انجیر در کاهش وزن و فشارخون

فایده های خوردن انجیر در کاهش وزن و فشارخون

به گفته محققان دانشگاه اینسبروک اتریش، میوه کاملا رسیده انجیر که در آستانه خراب شدن باشد حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان است. در ادامه به برخی فواید انجیر برای سلامت اشاره می شود.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : جمعه 08 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

17 تمرین برای کاهش وزن و عضله سازی

17 تمرین برای کاهش وزن و عضله سازی

اگر هدف شما در سال 96 تقویت و عضله سازی، کم کردن چربی بدن و کاهش وزن و به روز و خوش تیپ شدن است این راهنما را برای چگونگی تغییر ظاهر بدن و احساسات تان دنبال کنید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : جمعه 08 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

استراتژی های موثر برای کاهش وزن

استراتژی های موثر برای کاهش وزن

استراتژی‌های موثری برای کاهش وزن سریع وجود دارند که تنها با رژیم گرفتن و ورزش کردن موثر نمی‌شوند. تلفیق کردن روش‌های مختلف کاهش وزن می‌تواند بهترین تاثیر را داشته باشد.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 30 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

فرمول محاسبه کالری ها

فرمول محاسبه کالری ها

یک انسان بالغ با توجه به شرایط فیزیکی، فعالیت، جنس و سن خود به میزان انرژی مشخصی در طول روز احتیاج دارد و در صورت مصرف بیش از نیاز کالری روزانه، در دراز مدت به اضافه وزن دچار خواهد شد. بسیاری از متخصصان تغذیه برای پیشگیری از این مساله محاسبه نیاز روزانه بدن به انرژی و میزان کالری مواد مصرفی در طول روز همچنین توجه به همخوانی آن دو با یکدیگر را توصیه می کنند.

۲۳ راه حل تغذیه ای برای کاهش وزن

۲۳ راه حل تغذیه ای برای کاهش وزن

اگر شما هم به برای رسیدن به تناسب اندام و رهایی از شر چاقی و اضافه وزن به هر دری می‌زنید، این مقاله را مطالعه نمایید تا با راهکارهای کاربردی برای کاهش وزن درست آشنا شوید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 14 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

لاغر شدن سریع با ترفندهایی ساده

لاغر شدن سریع با ترفندهایی ساده

با فرارسیدن ماه‌های پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز، بسیاری از افراد در فرصت باقیمانده تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند تا سال جدید را با اندامی‌ متناسب شروع کنند و به همین دلیل بازار انواع رژیم‌ها داغ می‌شود البته بیشتر افراد دنبال رژیم‌های جادویی هستند تا در کمترین زمان ممکن لاغر شوند، اما بد نیست بدانید بر اساس بررسی‌های پژوهشگران، بر خلاف باور عموم که فکر می کنند تنها با رژیم لاغری و ورزش می توان وزن کم کرد، توجه به برخی نکات و عوامل مهم تاثیرگذاری زیادی در کاهش وزن دارد.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 12 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

کاهش وزن بعد از زایمان

کاهش وزن بعد از حاملگی 

حاملگی به شدت بدن شما را دچار تغییرات می‌کند. ممکن است تعجب کنید که چطور حتی پس از اینکه فرزندتان متولد شده کماکان مانند یک زن باردار بنظر می‌رسید! بدنتان از ریخت افتاده و ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد. اما بخاطر داشته باشید که در این باره نباید عجله کنید.
 

 

با خوردن این مواد غذایی شکمی تخت خواهید داشت

با خوردن این مواد غذایی شکمی تخت خواهید داشت

حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در وضعیت پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب احتیاج دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید. با ما همراه شوید تا لیست غذاهای مفید برای داشتن شکمی تخت و اندامی متناسب و ورزشکاری را به شما معرفی کنیم.

 

 

با کمک این نکات به راحتی وزن اضافه کنید

با کمک این نکات به راحتی وزن اضافه کنید

اگر شما اشتهای زیادی ندارید، احتمالا بهتر است در طول روز، میان وعده های کوچک بخورید. اگر مسئله، زمان است، شاید لازم باشد سایز وعده های غذایی که در حال حاضر می خورید را افزایش دهید.

 

 

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 01 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

سه روش برای سوزاندن کالری

سه روش برای سوزاندن کالری

در صورتی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه و سوزاندن کالری با ورزش در باشگاه ندارید می‌توانید از روش‌های "بانوکده"برای فعالیت و انرژی سوزاندن استفاده کنید.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395
  • دیدگاه ارسال شده

از بین بردن چربی شکم و پشت ران با حرکات ورزشی

از بین بردن چربی شکم و پشت ران با حرکات ورزشی

"بانوکده" انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربی‌های موضعی در ناحیه شکم و پشت ران کمک فراوانی می‌کند و باعث تقویت عضلات پایین‌تنه هم می‌شود.