close
چت
رژیم های غذایی
تبلیغات شما

برنامه غذایی کاهش وزن

برنامه غذایی کاهش وزن, روش های کاهش وزن

داشتن یک برنامه غذایی برای کاهش وزن بسیار مهم است ولی اگر شما هم میخواهید در کم کردن وزن تان موفق باشید باید بدانید که ساعت غذا خوردن تان بسیار مهم است.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

جلوگیری از افزایش وزن در ماه رمضان

کاهش وزن در یک ماه

ماه رمضان ماه پاکسازی بدن و سلامت جسمی و روحی است اما مشروط بر اینکه یکسری نکات را رعایت کنیم. اگر مراقب غذایی که در وعده های سحر و افطار مصرف می کنیم نباشیم، باعث افزایش وزن ما می شوند.

از بین بردن چربی ها با این نوشیدنی ها

آشنایی با نوشیدنی های رژیمی, نوشیدنی برای چربی زدایی

 ما شما را با یک نوشیدنی ساده که می توانید در منزل تان درست کنید آشنا می کنیم. با خوردن این نوشیدنی می توانید چربی های اضافه بدن تان را ازبین ببرید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

کاهش وزن و فشار خون با خوردن انجیر

کالری انجیر خشک, خاصیت انجیر

به گفته محققان دانشگاه اینسبروک اتریش، میوه کاملا رسیده انجیر که در آستانه خراب شدن باشد حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان است. در ادامه به برخی فواید انجیر برای سلامت اشاره می شود.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • دیدگاه ارسال شده

رژیم غذایی برای کوچک کردن ران ها

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

امروزه افزایش وزن و به دنبال آن چاقی، به دغدغه ای مهم در سنین مختلف افراد جامعه تبدیل شده است. به این صورت که افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود از یک طرف و همچنین کاهش فعالیت فیزیکی افراد از سمت دیگر موجب برهم خوردن تعادل بین مقدار کالری دریافتی و مصرفی و نتیجتا ایجاد چاقی می گردد.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 10 ارديبهشت 1396
  • دیدگاه ارسال شده

آیا «رژیم غذایی مونو» به کاهش وزن کمک می کند؟

رژیم های غذایی مونو , اضافه وزن و چاقی

اضافه وزن و چاقی به یکی از مشکلات اساسی دنیای امروز مبدل شده است، و در همین راستا، بازار محصولات و روش های کاهش وزن از محبوب بالایی برخوردار شده اند. هر زمان که خبری درباره یک رژیم غذایی جدید می شنوید که کاهش وزن سریع را وعده می دهد، احتمالا وسوسه می شوید که آن را امتحان کنید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 20 فروردين 1396
  • دیدگاه ارسال شده

لاغری سریعتر با مصرف روزانه سیب

رژِیم با سیب

بر اساس نتایج تحقیقاتی که روی زنان 45 تا 67 سال انجام گرفته است مصرف روزانه یک عدد سیب به کاهش وزن کمک می‌کند و میزان کلسترول مضر را کاهش می‌دهد.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 13 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

رژيم غذايي در دوران شيردهي به نوزاد

رژيم غذايي در دوران شيردهي به نوزاد

مادراني كه حاملگي خود را با وزن طبيعي شروع كرده و در انتهاي دوران بارداري با افزايش وزني بيش از 20 كيلوگرم مواجه مي‌شوند، فراوان هستند. مشكل وقتي حادتر مي‌شود كه اين افزايش وزن پس از تولد نوزاد، نه تنها كاهش نيافته، بلكه برخي از مادران حتي چاقي بيشتر را پس از آن تجربه مي‌كنند.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 12 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

رژیم غذایی در پیش از بارداری

رژیم غذایی در پیش از بارداری

حال که تصمیم گرفته اید باردار شوید ،باید تغییرات اساسی در رژیم غذایی خود بدهید تا هم سلامت خود و فرزندتان را تأمین کنید و هم دوران بارداری و زایمان راحت و بی دردسری داشته باشید. در اینجا 5 توصیه به شما می کنیم تا هم رژیم غذایی تان را بهتر کنید و هم از سلامتی خود محافظت کنید.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : جمعه 08 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

دندان‌هایی سفید با این مواد غذایی

دندان‌هایی سفید با این مواد غذایی

برای این که لبخندی زیبا داشته باشید، بهره‌مندی از دندان هایی تمیز و سفید عنصری کلیدی محسوب می شود. امروزه روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها در دسترس هستند که از نمونه هایی ساده مانند خمیردندان های سفیدکننده تا مواردی پر هزینه شامل مراجعه به دندان پزشک را شامل می شوند.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 تير 1395
  • دیدگاه ارسال شده

برنامه غذایی ویژه افراد لاغر

رژیم چاقی

کاهش وزن زیاد، به همان اندازه افزایش وزن بیش از حد، می تواند مشکلاتی را در بدن به وجود آورد. اگر کاهش وزن شما بیش از حد است، در معرض کمبود مواد مغذی می باشید و این خود دلیلی است برای ابتلا به کم خونی، پوکی استخوان، بیماری های پوستی، ضعف عضلانی، پریشانی، اضطراب، تنبلی و بالاخره خستگی بیش از حد. 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 29 مرداد 1393
  • دیدگاه ارسال شده

نکات مهم رژیم دوران بارداری

بانوکده

-حتی اگر تغذیه خوبی داشته‌اید رژیم غذائی خود را متعادل‌تر كنید.

 

تقریبا" همه بانوان باردار به مقادیر بیشتری پروتئین، بعضی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند اسید فولیك و آهن و كالری برای دریافت انرژی نیاز دارند. غذاهای آماده را محدود كنید زیرا آنها فقط حاوی مقادیر زیادی كالری بدون ارزش غذائی هستند.

به خاطر داشته باشید كه معنای بهتر خوردن همیشه بیشترخوردن نیست. شاید تعجب كنید اما شما فقط روزانه به 300 كالری بیشتر از قبل نیاز دارید یعنی در كل 2500 كالری روزانه. خیلی راحتتر از آن چیزی كه فكر می‌كنید این 300 كالری اضافه به بدن شما می‌رسد....

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 06 خرداد 1393
  • دیدگاه ارسال شده

معرفی یک رژیم غذایی برای افراد چاق

رژیم لاغری

برنامه رژيمي (كليات):

• هر روز مجموعا يك ليوان شير يا ماست ، حتما ميل كنيد. 

• سه نوبت د رهفته و هر نوبت يك قاشق بزرگ روغن زيتون روي سالاد اضافه كنيد. 

• سهميه روزانه مصرف قند 5 حبه  باشد. 

• يك حبه قند= 6عدد توت = 6عدد مويز= 2  عدد پولكي = 12 عدد كشمش 

• 2 حبه قند=1 عدد خرما

• 3 حبه قند=1 شكلات كوچك

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 28 ارديبهشت 1393
  • دیدگاه ارسال شده

اشتباهات رایج در رژیم لاغری

رژیم لاغری

بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند دوست دارند وزنشان در حد مطلوب باشد و رژیم های مختلفی را امتحان کرده اند اما ممکن است هر بار اشتباهاتی را نیز مرتکب شده باشند.


برخی از افراد هستند که بدون توجه به دستورات پزشکی رژیم های مختلف می گیرند و در نتیجه نیز دچار مشکلاتی شده و نمی توانند وزن کم کنند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از مهمترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • دیدگاه ارسال شده

زمان مناسب برای شروع یک تغذیه و تمرین سالم چه موقع می‌باشد؟

بدنسازی بانوان

زمان مناسب برای شروع یک تغذیه و تمرین سالم چه موقع می‌باشد؟ احتمالا فکر می‌کنید که هر زمانی‌ برای شروع این کار مناسب می‌باشد.اما چیزی که من از کسانی‌ که پیشم می‌آیند شنیدم این است: زمان مناسبی وجود ندارد!آنها همیشه دنبال یک بهانه میگردند.بعضی‌ از بهانه هایی که آو‌ردند این جملات است:مجبوریم که به تعطیلات برویم،پسرم مدرسه ‌اش شروع شده است،هوا بد است و من نمیتوانم برای تمرین بیرون بروم،میدانم که در تعطیلات پرخوری خواهم کرد،این روزها سرم خیلی‌ شلوغ است و....

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
  • دیدگاه ارسال شده

نکاتی در مورد چربی سوزی برای بانوان

چربی سوزی بانوان

هر کسی‌ از نحوه کاهش وزن با خبر است؟درست؟ولی‌ چرا فقط تعداد بسیار کمی‌ موفق به این عمل میشوند اگر این کار آسان جلوه می‌کند؟ما میتوانیم در این مقاله به بررسی موضوعات تکراری دیگران بپردازیم ولی‌ قطعا این کار را نخواهیم کرد.این بحث درباره رژیم غذایی یا مقدار تمرینات نیست یا بهترین مکمل یا...مهمترین قسمت فرایند چربی‌ سوزی و کاهش وزن در واقع روش ذهنی‌ شما برای انجام این کار است