close
تبلیغات در اینترنت
طرز تهیه سالاد رژیمی
تبلیغات شما
  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 07 مرداد 1392
  • دیدگاه ارسال شده

طرز تهیه سالاد رژیمی

بانوکده

 

طرز تهیه سالاد رژیمی

مواد لازم براي 2 نفر:
آب= يك پيمانه
مارچوبه= 100 گرم
پاستا=يك چهارم پيمانه
نمك=به مقدار لازم
فيله قزل‌آلا=يك‌چهارم عدد
فلفل سياه= به مقدار لازم
پياز قرمز خرد شده=يك‌هشتم پيمانه
جو= يك‌چهارم پيمانه
مخلوط آبليمو و روغن زيتون=‌به مقدار لازم


طرزتهيه:
يك ليوان آب را داخل ماهيتابه بريزيد و مارچوبه‌ها را در آن بجوشانيد سپس مارچوبه‌ها را از آن خارج كرده و آب داخل ماهيتابه را نگه داريد. مارچوبه‌ها را داخل آب سرد ريخته سپس آبكشي كرده و خشك كنيد.
جو را داخل آب جوش ريخته و بدون اضافه‌كردن نمك آن را بپزيد و پاستا را نيز به همين صورت آماده كنيد. در همين حال به فيله قزل‌آلا به طور يكسان نمك و فلفل بزنيد. سپس آن را بخارپز كرده يا آن كه داخل ورقه آلومينيومي پيچيده و در فر طبخ كنيد. فيله قزل‌آلا بايد به حدي پخته شود كه بتوانيد با چنگال آن را براحتي به قطعات كوچك‌تر تقسيم كنيد. با استفاده از 2 چنگال فيله را به قطعات كوچك‌تر تقسيم كنيد.
ماهي، جو، مارچوبه، پياز، پاستا و مخلوط آبليمو و روغن زيتون را داخل ظرفي ريخته و خوب به هم بزنيد. سالاد شما آماده است.
اين سالاد بسيار سالم و آسان است.

هر 100 گرم قزل‌آلا داراي 206 كالري است و 12 گرم چربي، 63 ميلي‌گرم كلسترول و 22 گرم پروتئين دارد.

 

منبع: ashpazi.irfamily.com

نظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی