close
تبلیغات در اینترنت
زیبایی در همه سن ها
تبلیغات شما

بانوکده 

اکثر پزشكان به این معتقدند كه احساس زيبايي ، سلامت جسماني را با خود به همراه خواهد داشت . سلامتي در طول زندگي از شش عادت روزانه تشكيل مي‌شود كه شامل : ورزش ، ضد آفتاب ، آب ، ويتامين و دوری از سموم می باشد . در هر سني مي‌‌توان به اعتماد به نفس دست پیدا کرد . بقیه در ادامه مطلب ...

در دوران نوجواني زندگی

بیشتر نوجوانان ظاهر خود را با ظاهر همسالان خود مقايسه مي‌كنند ؛ در صورتي كه بايد با تمركز بر درون ، اعتماد به نفس را درون خود ايجاد كرد . از نوجوانان خود سوال كنيد كه به چه چيزي اعتقاد دارند و به چه چيزهايي علاقه‌مند هستند ؟ و تمايل دارند در مورد آنچه كه مي‌بينند و احساس مي‌كنند و . . . چه چيزي بدانند؟ نوجوانان تقريباً آنچه را ميلياردرها ادعا مي‌كنند به صورت نهفته درون خود دارند. نوجواناني كه بيشتر روي يادگيري متمركز هستند، آنچه كه موجب شادي و خنده‌شان مي‌شود، احساس هوشمندي است. راهي پيدا كنيد كه آنها احساس آرامش كنند. آنان را به سمت نيروي قدرت و مثبت انديشي هدايت كنيد. مثبت‌انديشي و خوش‌بيني يك محافظ فكري است كه نه تنها شادي‌آور است بلكه از ايجاد چين و چروك بر روي پوست نيز پيشگيري مي‌كند. فقط كافي است نوجوانان در اين سنين با افكار و احساسات منفي مبارزه كنند. مثبت عمل كنيد و مثبت بينديشيد؛ حتي اگرآن رادرون خود احساس نمي‌كنيد. تصورات مثبت را دنبال كنيد‌، زيرا احساسات درست غالباً به دنبال يكديگر مي‌آيند. علل بروز رفتار و احساسات منفي را درخود بيابيد و بر آنها غلبه كنيد .

 

در دهه بيست سالگی زندگي

همانگونه كه با استعداد‌هاي خود آشنايي پيدا مي‌كنيد، با پيام‌هاي منفي ذره ذره اعتمادبه نفس شما افزايش مي‌يابد. به خود يادآوري كنيدكه همه انسان‌ها يكسان نيستند و توانايي شما منحصر به فرد است. بر ترس و وحشت خود غلبه كنند، زيرا ترس باعث مي‌شود قدر آنچه را كه در حال حاضر داريد ندانيد و زماني كه ترس و وحشت از حد معمول تجاوز كند، شما را از لذت بردن از لحظه و يا ايجاد تغيير در زندگي باز مي‌دارد. با افزايش اعتماد به نفس مي‌توانيد بر ترس خود غلبه كنند. دوري و مواجه نشدن با هر آنچه كه از آن مي‌هراسيد، موجب رويارويي سخت‌تر مي‌شود و همين‌طور دنياي شما كوچك‌تر خواهد شد و عزت‌نفس‌تان كم‌تر مي‌شود.

 

در دهه سي سالگی زندگی

 

كم‌كم با افزايش سن، خشم و عصبانيت به يك واكنش طبيعي در برابر مشكلات تبديل مي‌شود. افراد در اين سنين زودرنج‌تر خواهند بود و ابراز خشم و عصبانيت براي اشخاصي كه با موضوع و رويداد ناخوشايندي مواجه مي‌شوند معمولاً اثر و بازتاب منفي دارد. البته توجه داشته باشيد كه فرو نشاندن خشم و عصبانيت نيز اثر بدي بر سلامتي و انرژي دارد.

 

معمولاً خانم‌ها كمتر از آقايان مي‌‌توانند احساسات منفي خود را كنترل كنند و در اكثر موارد آنها را فرو مي‌نشانند و درون خود مي‌ريزند. سعي كنيد هر روز يك فهرستي از چيزهايي را كه دوست داريد و انجام داده‌ايد، تهيه كنيد. عادات خوب زندگي را فراموش نكنيد. هر فردي خود مسؤول خوشبختي خود است.

 

در دهه چهل سالگی زندگی

 

در سن چهل سالگي يك اتفاق خوب براي ما مي‌افتد و آن اينكه تصويرمان نسبت به خودمان تغيير مي‌كند و احساس كمال مي‌كنيم. هيچ احساسي از اين حس زيباتر نخواهد بود. اين حس دردها را كاهش مي‌دهد و مشكلات را برطرف مي‌كند.

 

در دهه پنجاه سالگی زندگی

 

دور شدن از دوران كودكي با افزايش سن موجب مي‌شود كه حتي اگرظاهر زيبايي داشته باشيم، روي روابط و احساسات دروني ما تاثير بگذارد و به سلامتي ما آسيب برساند، اجازه ندهيد احساس پيري بر شما غلبه كند. بعضي كارها باعث افزايش احساس پيري و سالخوردگي مي‌شود. بنابراين از انجام آنها خودداري كنيد. برخي از اين كارها عبارتند از: كاركردن در محل‌هاي تاريك كار كردن در محلي كه تمام افراد در آنجا بزرگ‌تر از شما هستند. كار كردن در تمام روزهاي هفته و انجام كارهاي تكراري و كارهاي شيفتي كارهايي با حقوق كم و در نهايت بازنشستگي

 

در دهه شصت سالگی زندگی

 

در اين سنين ظاهر افراد تفاوت ميان افراد داراي عادات جسماني و روحي خوب با ساير افراد را نشان مي‌دهد. حتي اگر در مقاطعي از اين سال‌ها با شيوه نادرست زندگي مي‌كرديد، در اين دهه از زندگي‌تان شش عادت خوب روزانه (ورزش، استفاده از ضد آفتاب، نوشيدن آب فراوان، ويتامين و اجتناب از مواد سمي، رژيم غذايي سالم) را انجام دهيد.

 

در دهه هفتاد سالگی زندگي

 

علاوه بر تمركز بر سلامت جسماني؛ بر سلامت روحي خود نيز تمركز كنيد و اوقات بيشتري را با دوستان و همسالان خود بگذرانيد همچنين به مسافرت برويد و از ماندن طولاني‌مدت در منزل بپرهيزيد.

 

در دوره هشتاد ، نود و صد سالگي زندگی

 

طنز و خنديدن در اين سنين موجب احساس زيبايي و اميد مي‌شود. اگر مي‌خواهيد يك زندگي طولاني و سالم داشته باشيد، از خوردن و نوشيدن و انجام هر آنچه كه در تلويزيون و يا ساير رسانه‌ها به دروغ و به منظور جلب مشتري و فروش اجناس تبليغ مي‌شوند، خودداري كنيد. بهترين احساس و نگاه و نظر را داشته باشيد و از زندگي لذت ببريد. اگر خانواده شما دور از شما زندگي مي‌كنند. مرتب به آنها تلفن بزنيد و يا براي آنها نامه بنويسيد. حفظ ارتباط با ديگران مانع از ايجاد احساس بد در شما مي‌شود. هر زمان كه براي‌تان مقدور است خانواده و بستگان خود را به منزل دعوت و با آنها صحبت كنيد و لطيفه تعريف كنيد و بخنديد. خنده مي‌تواند فشارخون را كاهش دهد و گردش خون و متابوليسم و سوخت و ساز بدن را بهبود بخشد. خنده به بدن اكسيژن مي‌رساند و كمك مي‌كند كه انرژي و شادابي و نشاط بيشتر شود و اندروفين را كه يك مسكن و آرام‌بخش طبيعي است در بدن ترشح مي‌كند. خنديدن به شما كمك مي‌كند كه به لحاظ روحي و فكري در آرامش بيشتري قرار بگيريد و اگر بخواهيد كاري پرمسؤوليت را انجام دهيد بهتر از عهده انجام آن برآييد.

 

اگر به لحاظ جسماني و روحي در آرامش بيشتري قرار بگيريد، خطوط و چين‌وچروك چهره، همچنين اختلالات و مشكلات گوارشي شما برطرف مي‌شود و به احتمال زياد خواب بهتري خواهيد داشت و تمامي اين موارد موجب مي‌شوند تا چهره‌اي آرام و زيبا داشته باشيد. تمدد اعصاب، حركت و فعاليت بدني انرژي بخش، موجب سفت شدن بدن و افزايش نيرو، انرژي و نشاط در بدن است اي كاش كساني كه براي دستيابي به آرامش متوسل به استفاده از داروهاي آرامبخش مي‌شوند، قبل از استفاده از آنها ورزش و البته تمدد اعصاب را امتحان مي‌‌كردند كه با آزادسازي اندروفين‌هاي طبيعي در بدن موجب بهبودي روحيه مي‌شود. هزاران سال است كه فوايد تمدد اعصاب با انجام ماساژ خوب و صحيح مورد توجه قرار گرفته است، چرا كه با ماساژ ابتدا گيرنده‌هاي عصبي واقع در پوست تسكين مي‌يابند، سپس فشارخون و ضربان نبض كاهش يافته و مانع از انتشار اسيدلاكتيك در عضلات و ماهيچه‌ها مي‌شود. و با تنفسي عميق‌تر احساس سلامتي و شادابي بيشتر خواهيد داشت و اين احساس دروني به ظاهر و پيرامون شما نيز منتقل مي‌شود.

نظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی